TWORY ADUCHY

Pasja trwa przez całe życie...Pochłania Twój najcenniejszy czas- ale to nie czas stracony...To miłość do rzeczy, które nawet w najmniejszej postaci dają nam wielką radość...

sobota, 28 maja 2011

No to zaczynam...

Po przekazaniu najblizszym informacji o założeniu "bloga"  zostałam zmuszona do zamieszczenia aktualnych fotek ....na początek zdjęcie mojego pierwszego aniołka, którego wykonałam w niecałą godzinę ( myślę, że jak na pierwszy raz w dodatku własnymi rączkami to czas mam całkiem niezły. Anioł swym urokiem zachwycił mojego M. - to nie zdaża się często.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba....proszę o komentarze.

2 komentarze:

  1. siostrzyczka1/6/11 12:14 PM

    zosia szczęsciara !!

    OdpowiedzUsuń
  2. juliśśśka/siostrzenica5/6/11 12:49 PM

    nom ciotka super , zofia by sie podzieliła.. ja też taki chcem ...

    OdpowiedzUsuń