TWORY ADUCHY

Pasja trwa przez całe życie...Pochłania Twój najcenniejszy czas- ale to nie czas stracony...To miłość do rzeczy, które nawet w najmniejszej postaci dają nam wielką radość...

niedziela, 29 maja 2011

Miałam sen..

Postanowiłam, że podzielę się z czytającymi, swoim ostatnim snem z soboty na niedzielę (słyszałam, że się spełniają) mogę obiecać, że będzie wesoło :))) a zatem ......
"Znajdowaliśmy się na działce, polanie, która miała należeć do nas. Znajdowała się ona na skraju  lasu, z którego wybiegł żubr i przestraszony hałasem koszonej trawy uciekł w druga stronę. Po chwili z lasu wybiegła owca a za nią wilk, który najprawdopodobniej był bardzo głodny. Przestraszona czekającym losem owcy, zapragnęłam jej pomóc tylko pomysłu na tą pomoc nie miałam. I tak wilk ganiał tą biedną owcę po wszystkich polanach. Nagle sąsiedzi zaczeli głośno wołać: taś, taś, taś i na niebie pojawił się klucz dzikich gęsi... w tym momencie ku mojemu zdziwieniu, owieczka poderwała się w górę i za pomocą swoich raciczek odfrunęła z ptactwem.Wszyscy się ucieszyliśmy, biliśmy brawo i" ......się obudziłam. Nie potrafię zinterpretować tego marzenia sennego:-))))))))), może ktoś się na tym zna ...

1 komentarz:

  1. może dzis sie uda zamieścic jakis komentarzyk!!super serduszka ja poprosze dla moich serduchów

    OdpowiedzUsuń